Print publicitar sau publicitate de dimensiuni mai mari. Și pe bună dreptate unul dintre principiile de bază ale publicității constă în dimensiuni cât mai mari ale produsului, așa încât totul să fie cât mai vizibil.
Atunci când spui publicitate trebuie să ai în vedere vizibilitate. Cu cât printul publicitar este mai mare, cu atât publicul va observa mai ușor serviciul sau produsul pe care dorești să îl scoți în vedere.
Chiar dacă consideri că este doar un simplu banner publicitar, acesta trebuie să fie realizat cu multă atenție, mesajul trebuie să fie clar și concis, iar partea de creație/grafică să iasă destul de mult în evidența celor care îl observă.
Bannerele publicitare trebuie să fie confecționate din materiale de cea mai bună calitate, să fie rezistente le condiții meteo extreme, la vânt puternic, ploi, dar și la raze UV. Un banner publicitar are o durată mai mare de viață, poate ajunge chiar și la câțiva ani. Aceste produse înseamnă reclamă de dimensiuni mari, dar foarte convenabilă din punct de vedere financiar. De aceea, atunci când îl comanzi trebuie să ai în vedere materialul din care este confecționat, așa încât rezistența în timp să fie cât mai mare.
Bannerul este cel mai des întâlnit element de publicitate outdoor
Un print publicitar se confundă adesea cu un banner outdoor. Acesta este cel mai des întâlnit produs de reclamă outdoor, fiind confecționat pe dimensiuni destul de mari, astfel că nu vei putea trece pe lângă un astfel de produs fără să nu îl observi cu ușurință.
Pe lângă materialele din care este confecționat și mesajul publicitar, este bine să ții cont și de locul de expunere, acesta trebuie să fie așezat într-un loc cât mai vizibil.
Materialele din care este confecționat bannerul
Acesta trebuie să fie confecționat dintr-un material prin care să nu treacă umezeala, să fie rezistent la zgârieturi, la decolorare și raze UV. Un banner outdoor trebuie să fie imprimat din cerneală pe bază de solvent, ecologică, dar mai ales foarte rezistentă.
Materialele din care este confecționat bannerul publicitar trebuie să fie specifice condițiilor climatice din exterior, astfel că acesta trebuie să facă față vântului puternic, ploilor, dar și unor zgârieturi apărute tot ca urmare a unor condiții climatice neprietenoase.
Print publicitar, luminat din spate
Un produs nou în domeniu este backlit-ul, un banner outdoor ce este iluminat grafic din spate. În funcție de modul în care este propagată lumina, mesajul de pe banner este mult mai ușor pus în evidență și observat de cei ce trec prin zonă.
Un backlit publicitar este asemenea unui ecran publicitar, foarte vizibil, ce are scopul de a scoate în evidență o anumită ofertă publicitară. De obicei, este așezat în fața marilor magazine, a restaurantelor, barurilor sau în zona aeroporturilor.
Un backlit este confecționat din produse rezistente la condiții meteo neprielnice, de regulă din poliester, țesătură sau polipropilenă, iar imprimarea se face cu două straturi de cerneală.
Printul publicitar, o metodă clasică de promovare în outdoor
Printurile publicitare sunt cele mai bune variante de promovare outdoor, fiind o reclamă realizată în dimensiuni cât mai mari, vizibilă și ieftină din punctul de vedere al rezistenței materialelor în timp. Printurile publicitare sunt de mai multe feluri, de aceea la Shrimp Media poți găsi numeroase variante de promovare outdoor, în dimensiuni diferite, cu materiale diverse și mai ales cu un concept grafic atent realizat, așa încât să fie scoase în evidență produsele și serviciile ce urmează să fie promovate.
Articol preluat de pe Comunicate de presa