IN CAMPANIA DE TOAMNA 2023

Campania prezinta o distributie multigenerationala formata din cinci familii americane emblematice: Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon si Steve Aoki

Pentru Toamna 2023 Tommy Hilfiger readuce in atentie originile brand-ului printr-o campanie care reinterpreteaza perspectiva sa incluziva asupra familiei; prin cromatica AND-ului sau format din rosu, alb si albastru; si prin abordarea optimista asupra stilului modern Americana.  Distributia multigenerationala prezinta familiile si prietenii lui Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon si Steve Aoki, care poarta noua colectie TOMMY HILFIGER – caracterizata prin stiluri prep atemporale si Classic American Cool.

„Aceasta campanie este o sarbatoare totala a valorilor brand-ului nostru bazate pe apartenenta si incluziune, cu accent pe familie”, spune Tommy Hilfiger. „Am reunit o distributie incredibil de talentata care cuprinde prieteni si familii, ale caror legaturi profunde si sprijin ferm pe care si-l ofera  imi amintesc de relatiile puternice pe care le am cu cei dragi mie.”

Colectia Toamna 2023 ofera o viziune moderna a stilului, inspirata atat de evadarile in aer liber, cat si de elementele esentiale prep cool, Classic American, specifice TOMMY HILFIGER. In centrul colectiei se afla imbracamintea pentru exterior prin geaca puffer New York, oferind o perspectiva moderna a modelului original din anii ’90, care in acea perioada a captat atentia tinerilor cu branding indraznet, culori puternice si forme supradimensionate. Cu o perspectiva contemporana asupra stilurilor de mostenire si a siluetelor de arhiva, produse specifice brand-ului prezinta un remix jucaus si se regasesc in intreaga colectie, inclusiv originalul Tommy Tartan, rosu, alb si albastru, dunga recognoscibila si monograma TH.

Familiile sunt surprinse in cadre naturale astfel incit sa fie portretizate bogatia personalitatii, interactiunilor si mediilor sale. Prieteniile, comunitatile si culturile se reunesc in portrete intime, personale, care imbratiseaza un sentiment de optimism si bucurie impartasita.

Quincy Jones cu familia

Legendarul producator, Quincy Jones, este o figura emblematica in lumea muzicii si a castigat de 28 de ori premiul GRAMMY®. De mult timp, el si familia sa sunt perceputi ca inovatori din punct de vedere cultural, muzical si stilistic, avand de asemenea o istorie profunda cu brand-ul TOMMY HILFIGER. La inceputul anilor ’90, fiica sa Kidada a lucrat indeaproape cu Tommy pentru lansarea TOMMY JEANS, ghidand creativ brand-ul catre inovatie si relevanta culturala. Fotografiata intr-o casa clasica americana, familia emblematica poarta item-uri prep elevate din TH Collection.

Lui Quincy Jones i se alatura 21 dintre membrii familiei sale, inclusiv cei sapte copii ai sai: Kidada, Rashida, Kenya Kinski-Jones (impreuna cu partenerul ei Will Peltz si cainele lor Banksy), Jolie, Rachel, Quincy Jones III si Tina; cei sase nepoti ai sai: Renzo, Eric, Jessica, Nea, Sunny Levine cu sotia sa Abby si Donovan McClain cu sotia sa Mary; cei 2 stranepoti ai sai: Billy Basie Levine si Tesla McClain si nepoata sa Hope Relan impreuna cu cei doi copii ai ei, Lucki si Ram Relan.

SZA cu familia si prieteni

Nominalizata la Oscar®, castigatoare a premiului GRAMMY® si a mai multor discuri de platina,  de asemenea castigatoare a premiilor MTV VMA si BET, SZA este o forta aparte in muzica contemporana. Pe masura ce continua sa bata recorduri cu cea mai recenta capodopera ale ei, SOS, lui SZA i se alatura prietenii si cei dragi intr-o cadru casnic prin excelenta american. Simtindu-se confortabil in denim clasic american, SZA si prietenii ei reprezinta viitorul muzicii si aspiratiile Americana.

Alaturi de SZA ii intalnim pe: mama ei – Audrey Rowe, tatal – Abdul Mubarak-Rowe, nepoata – Savannah Rowe, precum si cei dragi Amber Wilson, Madeline Miller, MeLisa Heath si Nova Harmon.

Paloma Elsesser cu familia si prieteni

O figura reprezentativa in lumea fashion, Paloma Elsesser, impreuna cu familia si prietenii ei, infatiseaza o reconectare la cultura Americana, in timp ce se pregatesc de activitati in aer liber. Familia se bucura de un weekend la cabana, si poarta produse de sezon specifice pentru exterior, care prezinta o perspectiva contemporana asupra gecii puffer si overshirts captusite din tartan. Sage Elsesser poarta produsul vedeta New York Check Puffer in cromatica clasica, rosu, alb si albastru – prezentand un remix al emblematicului Tommy Tartan.

Fratii Paloma, Sage, Ama si Kanyessa McMahon sunt prezentati alaturi de mama lor Anedra Shockley-Elsesser, bunica Audrey Shockley, nepotul Daschel McMahon si prietenul Maurice Remy Weise. Paloma este un fotomodel american care a participat la show-ul TOMMY HILFIGER Toamna 2022 din cadrul New York Fashion Week, in timp ce Audrey Shockley, Anedra Shockley-Elsesser si Ama Elsesser au facut parte din campania dedicata sarbatorilor de iarna din 2021. Sage Elsesser este skateboarder, rapper, producator de discuri, artist vizual si model.

Amber Valletta cu familia

Amber Valletta este o persoana emblematica din industria fashion si este surprinsa alaturi de familia ei sarbatorind momentele petrecute impreuna, in timp ce se intorc acasa ca sa petreaca weekend-ul. Familia poarta outfit-uri create din straturi usoare, realizate din produse esentiale care fac parte din garderoba clasica americana cool. Siluetele atemporale, inclusiv camasa Oxford, pantalonii chino si blazerul bleumarin formeaza baza unui stil preppy indraznet si elevat.

Imaginile o arata pe Amber Valletta si Teddy Charles impreuna cu fiul lor, Auden, si copiii lui Teddy, Raphaël si Talulah. Alti membri ai familiei includ mama lui Amber, Teresa, si sotul ei, Robert. Amber este un supermodel si actrita americana, care a aparut pe coperta revistei Vogue, editia americana, de 17 ori si a jucat in mai multe filme de succes. Teddy este un hairstylist renumit si lucreaza cu o varietate de marci de moda si publicatii editoriale.

Devon si Steve Aoki cu familia

Pionieri  in universul muzical si fashion, modelul si actorul Devon Aoki si DJ-ul si producatorul nominalizat la GRAMMY Steve Aoki au alaturi de ei copiii si membrii familiei unite din care fac parte, in timp ce petrec timpul impreuna pe coasta Malibu. Familia moderna imbraca produse din colectia capsula Tommy x Pendleton si variante contemporane ale jachetelor puffer clasice, un mix vestimentar care ii pazeste de hazardul vremii.

Imaginile ii prezinta pe fratii Devon si Steve Aoki, fratele lor Kyle, nepoata Bella, copiii lui Devon Hunter, Alessandra, Eleanor si Evelyn, mama lui Devon, Pamela Price si sora vitrega Ellie Price.

Credite Campanie

Fotografie: Renell Medrano

Styling: Carlos Nazario

Colectia Toamna 2023 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Articol preluat de pe Comunicate de presa